#انبارداری_بدون_دردسر

کوشش در حفظ و امانتداری و نگهداری صحیح از کتاب‌ها و مراقبت از آن‌ها در مقابل عواملی مانند سرقت، صدمه، ضایعه، حادثه و خسارت از مهم‌ترین وظایف و تعهدات خدمات انبارداری پالت است.

این دقت و کوشش از هنگام دریافت کتاب‌ها از ناشر یا صحافی آغاز می‌شود. دقت در دریافت صحیح کتاب‌ها، مشاهده عینی سلامت آن‌ها و ثبت دقیق صرفاً براساس مشاهده عینی نه براساس فاکتور ارائه شده، شمارش و تأیید آن نقطه آغاز کار است. در ادامه رعایت فرایند مربوط به تحویل کتاب و حواله با رعایت مقررات و دستورالعمل های مربوطه و بایگانی صحیح رسید و حواله ها بر اساس تاریخ و شماره مراحل بعدی فرآیند است.

برای افزایش دقت و ثبت دقیق موجودی کتاب‌ها،‌ به‌طور منظم و دائم انبارگردانی در لحظه انجام می‌شود و طبق چک‌لیست مسئول نظارت بر عملکرد، این فرآیند کنترل می‌گردد. ضمن آنکه تطابق موجودی انبار با موجودی اعلامی در سامانه رایانه‌ای مطابقت داده می‌شود.

به غیر از موارد یادشده، استفاده از سرویس ارسال مقرون به‌صرفه، امکانات بسته‌بندی حرفه‌ای، امکانات لیبل‌زنی، امکانات کاورکردن و نظایر آن نیز در خدمات انبارداری پالت وجود دارد.


در انبار پالت چه می‌گذرد؟

#انبار_استاندارد

فضای فیزیکی انبار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تمامی صاحبان کتاب نسبت به آن حساسیت خاصی دارند. در ادامه با ویژگی‌های خاص خدمات انبارداری پالت آشنا می‌شوید.

از جمله دغدغه‌های ناشران که در پالت به آن پاسخ داده می‌شود، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

کمبود فضای مناسب و استاندارد، وجود رطوبت، خطرات آب‌گرفتگی کف، نفوذ آب از سقف و دیوارها، عدم وجود تهویه مطبوع، نور مناسب در انبار، فقدان بیمه و پوشش خطرات، وجود گرد و غبار در فضای انبار، نامناسب بودن فضای کاری انبارداران، عدم چیدمان مناسب کتاب‌ها، غیرحرفه‌ای بودن انبارداران، امکان حریق و آتش‌سوزی، لانه گزینی حشرات و پرندگان و جوندگان و مواردی از این دست.

در خدمات انبارداری پالت با رعایت کلیه موارد استاندارد و ایمنی، به این دغدغه‌های ناشران پاسخ داده می‌شود.

درباره پالت

خدمتی نوین از موسسه گسترش فرهنگ و مطالعات ، در راستای بهینه سازی صنعت نشر کشور

ما را دنبال کنید